ex.1 http://www.eslgamesplus.com/action-verbs-esl-interactive-grammar-vocabulary-game-present-tense/
game http://www.eslgamesplus.com/action-verbs-memory-game-for-esl-learning-very-low-beginners/
1) https://learnenglishteens.britishcouncil.org/grammar-vocabulary/vocabulary-exercises/moving
2) https://learnenglishteens.britishcouncil.org/grammar-vocabulary/vocabulary-exercises/actions
Present Simple
http://www.montsemorales.com/gramatica/PresSimp2.htm
http://www.montsemorales.com/gramatica/PresSimp4.htm
http://www.montsemorales.com/gramatica/PresSimp5.htm
http://www.montsemorales.com/gramatica/PresSimpNeg2Spt.htm
http://www.montsemorales.com/gramatica/PresSimAffNeg.htm
http://www.montsemorales.com/gramatica/PresSimpQues1Spt.htm
http://www.eslgamesplus.com/verb-to-be-auxiliary-verb-am-is-are-esl-grammar-activity/
Negative
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_present_negation.htm
http://www.agendaweb.org/verbs/present_simple-exercises.html
Prepositions
http://www.agendaweb.org/exercises/grammar/prepositions/place-2
http://s.mound.free.fr/skyblues67/prepositions/preposqcm.htm
http://resources.hwb.wales.gov.uk/VTC/location/eng/Introduction/MainSessionPart1.htm
http://learningapps.org/417711
http://digitalcampus.free.fr/Level1/Unit11/SubUnit113/RoomPreposMatch01.jmt.htm
http://digitalcampus.free.fr/Level1/Unit11/SubUnit113/PreposMatch01.jmt.htm
http://histgeodaudet.free.fr/banque/didapages/preposition/
listening
http://www.mcedservices.com/Prepex/quiz1/Qz1-101A.htm
http://www.mcedservices.com/Prepex/quiz2/Qz2-1Q03.htm
Do the ex-s:
A) http://www.montsemorales.com/gramatica/PrepstimeSpot1.htm
B) http://www.montsemorales.com/gramatica/PrepstimeImag3-19.htm
c) http://www.montsemorales.com/gramatica/Actionsoverper.htm
D) http://www.montsemorales.com/gramatica/Prepsplace1.htm
E)http://www.montsemorales.com/gramatica/Prepsplace2-b.htm
F) http://www.montsemorales.com/gramatica/Prepsplace3.htm
G) http://www.montsemorales.com/gramatica/Prepsplace4.htm
I) http://www.montsemorales.com/gramatica/PrepsplaceSpot1-5.htm
http://www.englishpage.com/prepositions/position_prepositions_1.htm
http://www.englishpage.com/prepositions/position_prepositions_2.htm
play the game
1 http://www.eslgamesplus.com/preposition-interactive-grammar-game-for-esl-wheel-game/
2 http://kidseslgames.com/grammar%20games/Prepositions/prepositionsspace2.html
prepositions to/too
https://www.quia.com/pop/1000.html?AP_rand=1517565849
Present Continuous (Progressive)
http://www.eslgamesplus.com/action-verbs-esl-interactive-grammar-vocabulary-game-present-tense/
A) http://www.montsemorales.com/vocabulario/VerbsSpot14.htm
B) http://www.montsemorales.com/vocabulario/VerbsSpot1-4b.htm
C) http://www.montsemorales.com/gramatica/PresCont0.htm
Play a game
2. http://www.esltower.com/Games/GrammarGames/fling%20the%20teacher/actionverbs/present_progressive_game.html3 http://www.eslgamesplus.com/present-progressive-continuous-esl-grammar-fun-game-online/
Present Perfect
Маркери часу:
today – сьогодні,
this week – на цьому тижні,
this year – в цьому році,
this month – в цьому місяці,
this decade – в цьому десятилітті,
this century – в цьому столітті,
this millennium – в цьому тисячолітті
Read more: http://ksenstar.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=310%3Athe-present-perfect-tense-&catid=50%3A2012-03-28-12-00-45&Itemid=89#ixzz4bUUUjtUt
Read the information about the tense:
http://liuro.com.ua/present-perfect-teperishnij-dokonanyj-chas/
A) http://www.agendaweb.org/exercises/verbs/present-perfect
B) http://www.agendaweb.org/exercises/verbs/present-perfect-2
C) http://mrbrownslearningspace.com/wp-content/uploads/2015/01/Present_Perfect_1.htm
D) http://www.agendaweb.org/exercises/verbs/present-perfect-multiple
E)http://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=4166
Past Simple
1) http://www.eslgamesplus.com/past-simple-irregular-verbs-esl-grammar-interactive-activity-online/
The Tenses
Questions
1 Список вопросительных слов
who - кто
what - что, какой
whose - чей
whom - кого, кому
which - который
when - когда
where - где, куда
how - как, каким образом
why - почему
how much - cколько
how many - сколько
how long - как долго
Word orderwhat - что, какой
whose - чей
whom - кого, кому
which - который
when - когда
where - где, куда
how - как, каким образом
why - почему
how much - cколько
how many - сколько
how long - как долго
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/word_order3.htm
http://www2.arnes.si/~oskplucija4/ces/usfulphrases.htm
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/form.htm
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/form2.htm
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/mistakes.htm
A) http://www.bradleys-english-school.com/online/MultipleChoice/whquestion.html
http://www.eslgamesplus.com/how-old-are-you-ageesl-interactive-crocodile-board-game/
B) Special questions
1)http://www.learnenglishfeelgood.com/esl-who-when-where-what1.html
2) http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/word_order4.htm
3) http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/word_order5.htm
http://www.agendaweb.org/exercises/grammar/questions/question-words http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/question_words2.htm
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/question_words.htmC) General
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/word_order.htm
D) Tag-questions http://www.eslgamesplus.com/tag-questions-game/
http://www.eslgamesplus.com/tag-questions-game/
Numerals
1) http://web2.uvcs.uvic.ca/elc/studyzone/330/grammar/plural1.htm
2)http://www.hseidensticker.de/unit0/plural1.htm
3)http://www.english-room.com/3_plural.htm
4)http://web2.uvcs.uvic.ca/courses/elc/studyzone/330/grammar/plural2.htm
5)http://web2.uvcs.uvic.ca/courses/elc/studyzone/330/grammar/plural2.htm
6)
Множина іменників Plural
У загальному випадку, множина імен іменників в англійській мові утворюється шляхом додавання закінчення –(e)s:
dog – dogs (собака – собаки)
book – books (книга – книги)
tree – trees (дерево – дерева)
box – boxes (ящик – ящики)
boy – boys (хлопчик – хлопчики)
book – books (книга – книги)
tree – trees (дерево – дерева)
box – boxes (ящик – ящики)
boy – boys (хлопчик – хлопчики)
Проте є кілька десятків іменників, форма множини яких утворюється дещо інакше.
Деякі іменники в англійській мові можуть мати тільки форму однини або лише форму множини. Також у деяких англійських іменників форми множини та однини ідентичні.
Правила утворення множини таких іменників будуть розглянуті нижче.
Утворення множини іменників в англійській мові
Більшість англійських іменників можуть приймати форму однини і множини. Далі розглянуті основні правила утворення форми множини англійських іменників.
Способи утворення форми множини іменників
1. Додаванням закінчення –s до іменника в однині:
boy – boys (хлопчик – хлопчики)
girl girls (дівчинка - дівчатка)
computer – computers (комп'ютер – комп'ютери)
girl girls (дівчинка - дівчатка)
computer – computers (комп'ютер – комп'ютери)
2. Додаванням закінчення –es, якщо іменник в однині закінчується на –s, -ss, -sh, -ch, o, або –x:
class – classes (клас – класи)
wish – wishes (бажання – бажання)
inch – inches (дюйм – дюйми)
box – boxes (ящик – ящики)
wish – wishes (бажання – бажання)
inch – inches (дюйм – дюйми)
box – boxes (ящик – ящики)
3. Якщо іменник в однині закінчується на приголосну, після якої слід y, y замінюється на i, і додається закінчення –es:
city – cities (місто – міста)
lady – ladies (дама – дами)
lady – ladies (дама – дами)
4. Якщо іменник в однині закінчується на голосну, після якої слідує y, то додається закінчення –s(однак дане правило не відноситься до слів, що закінчуються на –quy:
essay – essays (твір – твори)
monkey – monkeys (мавпа – мавпи)
Однак:
soliloquy – soliloquies (монолог – монологи)
monkey – monkeys (мавпа – мавпи)
Однак:
soliloquy – soliloquies (монолог – монологи)
5. Додаванням закінчення –s до більшості іменників у однині, що закінчуються на –f:
brief – briefs (зведення – зведення)
chief – chiefs (керівник – керівники)
proof – proofs (випробування – випробування)
chief – chiefs (керівник – керівники)
proof – proofs (випробування – випробування)
Проте в наступних іменників, що закінчуються на –f або –fe, множина утворюється шляхом заміни f на v, та додаванням закінчення –es:
wife – wives (дружина – дружини)
leaf – leaves (лист – листя)
half – halves (половина – половини)
self – selves (сам – самі)
calf – calves (теля – телята)
loaf – loaves (булка – булки)
knife – knives (ніж – ножі)
elf – elves (ельф – ельфи)
wolf – wolves (вовк – вовки)
shelf – shelves (полку – полиці)
A) http://teacheng.info/exercises/intermediate/plural-nounsleaf – leaves (лист – листя)
half – halves (половина – половини)
self – selves (сам – самі)
calf – calves (теля – телята)
loaf – loaves (булка – булки)
knife – knives (ніж – ножі)
elf – elves (ельф – ельфи)
wolf – wolves (вовк – вовки)
shelf – shelves (полку – полиці)
B) http://www.montsemorales.com/gramatica/PluralSpot1-6.htm
C)http://www.montsemorales.com/gramatica/PluralPDC.htm
D)http://www.montsemorales.com/gramatica/PluralSpot1-6.htm
game
http://www.roythezebra.com/reading-games/singular-or-plural-1.html
Утворення ступенів порівняння англійських прикметників
Ступені порівняння прикметників утворюються простим способом, складним та винятками. Розглянемо кожен з них більш детально.
Простий спосіб
Для нього характерне додавання закінчення -er для утворення вищого ступені та закінчення -est – для найвищого. Таким способом утворюються односкладові та двоскладові прикметники, що мають закінчення -le, -ow, -er, -y. Для прикладу розглянемо таблицю:
Утворення вищого ступеня односкладових прикметників Утворюється за допомогою суфікса -er. | ||
---|---|---|
Звичайна форма | Вищий ступінь | Приклад |
clean – чистий | cleaner – чистіший | She thinks his house is cleaner than his garden. Вона думає, що його будинок чистіший, ніж його сад. |
easy – легкий | easier – легший | Sometimes it is easier to agree than to argue. Інколи легше погодитися, ніж сперечатися. |
narrow – вузький | narrower – вужчий | Streets of my city are narrower than in Kyiv. Вулиці мого міста вужчі, ніж в Києві. |
Утворення найвищого ступеня односкладових прикметників Утворюється за допомогою додавання суфікса -est та означеного артикля the. | ||
Звичайна форма | Найвищий ступінь | Приклад |
weak – слабкий | the weakest – найслабший | He is the weakest sportsman in this competition. Він найслабший спортсмен у цих змаганнях. |
funny – смішний | the funniest – найсмішніший | It was the funniest day in my life. Це був найсмішніший день у моєму житті. |
near – близький | the nearest – найближчий | The nearest pharmacy is two kilometres from here. Найближча аптека знаходиться в двох кілометрах звідси. |
Складний спосіб
Цей спосіб утворення ступенів порівняння прикметників в англійській мові характерний для двоскладових та багатоскладових прикметників, які мають закінчення -ow, -ble, -some, -y, -er.
Щоб утворити вищий ступінь потрібно перед прикметником вставити слово more, а для найвищого – most та означеного артикля the. Для прикладу розглянемо таблицю:
Утворення вищого ступеня багатоскладових прикметників Утворюється за допомогою слова more. | ||
---|---|---|
Звичайна форма | Вищий ступінь | Приклад |
expensive – дорогий | more expensive – дорожчий | She thought that these shoes were more expensive. Вона думала, що це взуття було дорожчим. |
tired – стомлений | more tired – більш втомлений | Her daughter is more tired than her son. Її дочка більш втомлена ніж син. |
comfortable – зручний | more comfortable – зручніший | Can he find more comfortable place to work? Він може знайти більш зручне місце для роботи? |
Утворення найвищого ступеня багатоскладових прикметників Утворюється за допомогою слова most та означеного артикля the перед прикметником. | ||
Звичайна форма | Найвищий ступінь | Приклад |
serious – серйозний | the most serious – найсерйозніший | This is the most serious event in April. Це найсерйозніша подія в квітні. |
interesting – цікавий | the most interesting – найцікавіший | It was the most interesting book in her life. Це була найцікавіша книга у її житті. |
beautiful – гарний | the most beautiful – найгарніший | She is the most beautiful woman he have ever seen. Вона найкрасивіша жінка, яку він коли-небудь бачив. |
- I am (the good/the best) chess player in our class.
- His tablet is (cheaper/the cheapest) than mine.
- She is (the most beautiful/beautiest) girl in the class.
- Hollywood actor Arnold Schwarzenegger is one of (more famous/the most famous) person in the world.
- Did she fell (best/better) today?
- I don’t think this is (the best/better) idea than mine.
- Last week was (hotter/the hottest) ever!
- For me mathematics was (harder/more hard) than Chemistry in school.
- Mike is (more tall/taller) than my brother.
- This is (the funnier/the funniest) joke I’ve ever heard!
Немає коментарів:
Дописати коментар